کارگاه تاب آوری تنکابن

کارگاه تاب آوری تنکابن سوپرویژن در حوزه کوچینگ تاب آوری، فرآیندی که به توسعه حرفه‌ای و شخصی فرد کمک می‌کند. این مفهوم شامل رابطه‌ای یادگیری مشترک بین کوچ و فرد یا گروه است که توسط یک سوپروایزر یا ناظر حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود.در روزهای 28 و 29 آبان کارگاه سوپرویژن کوچینگ تاب آوری ( با تاکبدبر مفاهیم شناختی رفتاری ) در کلینیک آرامش تنکابن برگزار شد

تاب آوری فردی و خانواده ، تاب آوری و هیجان ، معنویت و تاب آوری، مهارتهای فردی ،روشهای توسعه و ترجیهات مداخلاتی ، از جمله مفاهیم مورد تاکید بودند در این کارگاه تخصصی اساتید دانشگاه و مدرسین واحدهای مختلف آموزش عالی استان مازندران شرکت داشتند.

سوپرویژن در حوزه کوچینگ تاب آوری، فرآیندی که به توسعه حرفه‌ای و شخصی فرد کمک می‌کند. این مفهوم شامل رابطه‌ای یادگیری مشترک بین کوچ و فرد یا گروه است که توسط یک سوپروایزر یا ناظر حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود.

سوپرویژن به دو صورت گروهی و انفرادی انجام می‌شود، که در آن درمانگران مشکلات و چالش‌های خود را مطرح کرده و سوپروایزر به حل آنها کمک می‌کند. این فرآیند به توسعه مهارت‌ها، افزایش شجاعت، و تسلط بر موانع زندگی و کار افراد کمک می‌کند.

در حوزه سوپرویژن کوچینگ تاب آوری، ایده‌های متنوعی وجود دارد که به توسعه حرفه‌ای و شخصی افراد کمک می‌کنند. از جمله ایده‌های مهم این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شجاعت به عنوان معیاری برای شراکت قلبی با زندگی، دیگران، جامعه، کار و آینده
  2. تمرکز بر پیچیدگی روابط در کوچینگ گروهی در مقابل کوچینگ فردی
  3. مشکل‌یابی و حل مشکلات کاری افراد از طریق موشکافی و بررسی عمیق
  4. توانایی مدیریت احساسات شخصی در فرایند کوچینگ شناختی رفتاری به منظور حضور موثر در کنار مراجع
  5. توجه به نیازها، ارزش‌ها، و باورهای مراجع و ایجاد فرصت برای اکتشاف طرز فکر فعلی آنها
  6. تنظیم و سازگاری رویکرد کوچینگ با نیازهای مراجع
  7. توجه به تجربه فردی مراجع در لحظه حال و تقویت پیشرفت آنها

این ایده‌ها نشان از تنوع و اهمیت مفاهیم مختلف در سوپرویژن کوچینگ تاب آوری دارند که به بهبود مهارت‌ها و روابط فردی و حرفه‌ای کمک می‌کنند.

 

کارگاه تاب آوری تنکابن سوپرویژن در حوزه کوچینگ تاب آوری، فرآیندی که به توسعه حرفه‌ای و شخصی فرد کمک می‌کند. این مفهوم شامل رابطه‌ای یادگیری مشترک بین کوچ و فرد یا گروه است که توسط یک سوپروایزر یا ناظر حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود.

پیش از این هم در محل اداره بهزیستی شهرستان تنکابن و به همت امور بانوان فرمانداری کارگاه تاب آوری برگزارگردیده بود.

تاب آوری تنکابنتاب آوری تنکابن  سوپرویژن در حوزه کوچینگ تاب آوری، فرآیندی که به توسعه حرفه‌ای و شخصی فرد کمک می‌کند. این مفهوم شامل رابطه‌ای یادگیری مشترک بین کوچ و فرد یا گروه است که توسط یک سوپروایزر یا ناظر حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود.1

نظرات بسته شده است.