کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

0

کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن از جمله آثار برجسته ایمی مورین است که توسط منصور بیگدلی ترجمه و انتشارات بهار سبز آن را منتشر کرده است.
ایمی مورین به عنوان روان‌درمانگر و نویسنده‌ی کتابهای پرفروش در زمینه های تاب آوری و خودیاری معتقد است که قدرت ذهنی یک ماهیچه است که باید مانند هر ماهیچه‌ا‌ی قوی‌تر شود، و پرورش یابد.

امی مورین کارشناس و کارشناس ارشد مددکاری اجتماعی است ایشان در سال 2002 موفق به اخذ کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی بالینی از دانشگاه نیو اینگلند شده است .

تمرین‌های این کتاب شما را به چالش می‌کشد و راهنمایی‌هایی برای تمرین یک زندگی واقعی ارائه می‌دهد. هم‌چنین از طریق تمرینات منحصربه‌فرد، داستان بیماران و زنگ خطرهای فکری، ابزارهایی برای ترک عادت‌های بد ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند که قوی‌ترین نسخه‌‌ی خودتان باشید.
این کتاب شما را یاری می‌دهد تا به شکل موثرتری به خود و دیگران عشق بورزید. رفتار انسانی را بازتابی از اتفاقات و موقعیت‌ها در نظر بگیرید، نه خود وجودی آنها.
با استفاده از تمرینات کتاب می‌توانید با مهربانی به موقعیت‌های زندگی نزدیک شوید و در مواجه با سختی‌ها و مشکلات، تاب‌آوری مناسبی از خویش ارائه دهید و به خود و دیگران کمک کنید تا با حقیقت موجود زندگی روبه‌رو شوند.

امی مورین یک روان درمانگر، کوچ تاب آوری و قدرت ذهنی و نویسنده ای شناخته شده در عرصه جهانی است برخی از آثار او  به بیش از 40 زبان ترجمه شده است مورین کار خود را به عنوان یک روان درمانگر با هدف کمک به دیگران برای ایجاد تاب آوری و توانایی ذهنی آغاز کرد.

کتاب 13 کار برای تاب اوری و عشق به خویشتن از جمله آثار برجسته ایشان که توسط منصور بیگدلی ترجمه و انتشارات بهار سبز آن را منتشر کرده است.

کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن در 172 صفحه با وبراستاری شکبیا عسگر پور و بهزاد مرد آزادناو تقویم علاقه مندان به توانایی و تاب آوری شده است.

نویسنده این کتاب تلاش کرده است یک کتاب کار تعاملی را برای هر کسی که به دنبال ترک عادت های ذهنی بد و تقویت قوای روانی است ارائه دهد.

نویسنده کتاب خوانندگان را به چالش می‌کشد و توصیه‌هایی مبتنی بر مشاهدات در زندگی واقعی  سرراه آنها قرار میدهداین کتاب تمرین هایی را ارائه می دهد که به خوانندگان می آموزد که چگونه طرح و نقشه راه مخصوص خود را ایجاد کنند.

 

کتاب 13 کار برای تاب اوری و عشق به خویشتن از جمله آثار برجسته ایمی مورین است که توسط منصور بیگدلی ترجمه و انتشارات بهار سبز آن را منتشر کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.