کتاب کار تاب آوری نوجوانان

تاب آوری، بهباشی و طرز فکر نوجوانان

2

کتاب کار تاب آوری، بهباشی و طرز فکر نوجوانان اثر دکتر گلی ساعدی بوچی فوق دکتری روانشناسی بالینی ار دانشگاه استنفورد است  دکتر گلی ساعدی بوچی فوق دکتری روانشناسی بالینی است ایشان شخصیتی دانشگاهی و رسانه ای وی متخصص روانشناس بالینی و دارای سابقه سخنرانی TEDx است دکتر گلی ساعدی بوچی دوران دکتری تخصصی خود را در رشته  روانشناسی بالینی در دانشگاه نوتردام  گذارنده است .

دکتر گلی ساعدی بوچی دوره کارآموزی خود را در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی به پایان رساند، جایی که در هنگام انتخاب برای جایزه دانشجوی فارغ التحصیل/کارورز برجسته از انجمن بخش 17 APA، ممتاز دریافت یک افتخار ملی شد. بخش روانشناسی مشاوره در مراکز مشاوره کالج و دانشگاه. او دوره فوق دکتری خود را در دانشگاه استنفورد به پایان رساند.

دکتر ساعدی بوچی قریب به ده سال است که در سایت (سایکولوژی تودی)  مطالبی تخصصی را منتشر میکند یادداشتهای تخصصی او در زمینه سلامت روان تاکنون میلیونها نفر بازدید کننده داشته است . برخی از مقالات وی در مجلات معتبر تحت نظارت انمن روانشناسی امریکا منتشر شده است وی همچنین بعنوان عضو کمیته بررسی مقالات  با ژورنال (Psychology of Popular Media) همکاری دارد .

وی در کتاب کار تاب آوری و طرز فکر نوجوانان آورده است : راز مثبت اندیشی در استفاده موثر از توانایی ها و دارایی های شماست .

 بایستی بدانید بعنوان یک نوجوان،  شما در حال رشد هستید و مغز شما همانند نگرشهای شما هر روز در حال تغییر است.

روبروز بیشر با فراز و فرود زندگی آشنا میشوید و تجربیات متنوع تری  بدست می آورید .

سوالات و عدم قعیت شما را در بر میگیرد و بتدریج این توانایی را پیدا میکنید که راست و دروغ روزگار و بد و خوب زندگی را تشخیص دهید

 این تحولات مثبت میتواند دردناک نیز باشد اما تجربه و تحمل آنها تنها مسیر بزرگ شدن است

ما میدانیم کمی بدبینی د رنوجوانی ممکن است تجربه شود اما هشیار باشیم که افکار منفی ما را محاصره نکنند و اختیار زندگی ما را در دست نگیرند

افکار منفی ماموریتی جز ایجاد استرس، آسیب رساندن به عزت نفس و شکست اعتماد به نفس شما ندارند

نوجوانان عزیز هوشیار باشید افکار منفی ثمر و دستاوردی جز ویرانی زندگی شما ندارند . به همین خاطر باید مثبت بودن واقعی را بشناسیم و راه تقویت آن را بیاموزیم پرا که برای سلامتی و شادی و مدیریت هر چه بهتر توانایی و دارایی های خود راهی بجر مثبت بودن سراغ نداریم .

مسیر سازندگی مثبت است

درکتاب کار تاب آوری نوجوانان اثر دکتر گلی ساعدی بوچی فوق دکتری روانشناسی بالینی ار دانشگاه استنفورد است شما یاد خواهید گرفت که از ویژگی های شخصیتی خود چگونه استفاده کنید.

در کتاب تاب آوری، بهباشی و طرز فکر نوجوانان شجاعت، خلاقیت، دوست خوب بودن، پشتکار، صداقت و موارد دیگر  را چگونه پرورش دهید !

در کتاب  تاب آوری، بهباشی و طرز فکر نوجوانان خواهیم آموخت که تقویت و ایجاد اعتماد به نفس، تقویت نگرش مثبت. و با استرس اجتناب ناپذیر زندگی کنار آمدن  چگونه ممکن خواهد بود ؟

در کتاب تاب آوری، بهباشی و طرز فکر نوجوانان همچنین  می آموزیم که چگونه نقاط قوت را در اطرافیان خود مانند دوستان، خانواده، معلمان و غیره تشخیص دهیم و برای توقیت آنها همراهی کنیم .

در این کتاب کار راجع به تقویت توانایی نوجوانان و توسعه مشارکت ایشان و ایفای نقشی موثرتر در زندگی و موقعیت های اجتماعی ، عاطفی و تحصیلی و عیره صحبت میشود که بتوانند روابط مثبت و سالم خود را تقویت کنند، به زندگی خود معنای بهتری ببخشند سلامتی و دستاوردهای خود را محافظت کنند و از طرز فکر و تاب آوری بهتری برخودار باشند.

کتاب کار تاب آوری نوجوانان اثر دکتر گلی ساعدی بوچی فوق دکتری روانشناسی بالینی ار دانشگاه استنفورد است

کتاب کار تاب آوری نوجوانان اثر دکتر گلی ساعدی بوچی کتاب کار تاب آوری نوجوانان اثر دکتر گلی ساعدی بوچی فوق دکتری روانشناسی بالینی ار دانشگاه استنفورد است

2 نظرات
  1. حمید نیکو می گوید

    با سلام. چطور میشه این کتاب رو خرید و تهیه کرد؟

    1. خانه تاب آوری ایران می گوید

      با سلام و ادب نمایشگاه کتاب همه کتابهای تاب آوری ارایه شده است . موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.