کتاب دانشگاه تابآور
کتاب دانشگاه تابآور: چگونه هدف و شمول باعث موفقیت دانشجویان میشود.
سعید جویزاده و علیرضا احمدیان این کتاب را ترجمه و انتشارات آکادمیک آن را منتشر کرده است.
کتاب دانشگاه تاب آور به بررسی نقش حیاتی هدف و شمول در تقویت موفقیت دانشجویان در مؤسسات آموزش عالی میپردازد.
این اثر به طور خاص بر اهمیت تابآوری در مواجهه با چالشها تأکید دارد.
کتاب دانشگاه تابآور تأکید میکند که داشتن یک احساس روشن از هدف و تعهد به فراگیری برای پیشرفت دانشگاهها ضروری است.
این عناصر نه تنها مشارکت دانشجویان را افزایش میدهند، بلکه محیط یادگیری حمایتی را نیز ترویج میکنند که نیازهای متنوع دانشجویان را برآورده میسازد.
کتاب توصیههای عملی برای رهبران دانشگاه در مورد معنامندی و چگونگی پرورش این ارزشها در مؤسسات خود ارائه میدهد.
تابآوری در دانشگاه و آموزش عالی
تابآوری به عنوان یک کیفیت چندوجهی توصیف شده که نهادها باید آن را توسعه دهند تا با شرایط متغیر سازگار شوند.
نویسندگان از نمونههای واقعی استفاده میکنند تا نشان دهند چگونه دانشگاهها میتوانند هم کارکنان و هم دانشجویان را توانمند سازند و محیطی ایجاد کنند که در آن چالشها با راهحلهای نوآورانه مواجه شوند.
این شامل استفاده از تجزیه و تحلیل دادهها برای درک بهتر نیازهای دانشجویان و اجرای استراتژیهای فعال برای حفظ و موفقیت است.
رهبری نقش اساسی در پرورش تابآوری ایفا میکند.
کتاب به این موضوع میپردازد که چگونه رهبران دانشگاه میتوانند شجاعت و سازگاری را در میان همکاران خود الهام بخشند و فرهنگی ایجاد کنند که تغییرات را در بر گیرد و بهبود مستمر را تشویق کند.
این جنبه برای پرداختن به چشمانداز در حال تحول آموزش عالی بسیار مهم است.
این کتاب میتواند به عنوان راهنمایی برای مدیران دانشگاه بشمار آید.
کتاب دانشگاه تاب آور نگرشی دربار موفقیت دانشجویان و تاب آوری آنها ارائه میدهد.
دانشگاه تابآور: چگونه هدف و شمول موفقیت دانشآموزان را هدایت میکند منبعی به موقع برای رهبران آموزشی است که به دنبال عبور از پیچیدگیهای آموزش عالی مدرن هستند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که همه دانشجویان فرصت موفقیت را دارند.
فریمن A. Hrabowski III، متولد 13 آگوست 1950 در بیرمنگام، آلاباما، یک ریاضیدان و معلم برجسته آمریکایی است که به خاطر تلاشهایش در آموزش عالی شناخته میشود.
او از 1992 تا 2022 رئیس دانشگاه مریلند، شهرستان بالتیمور بود و برنامه محققین مایرهوف را تأسیس کرد.
پس از بازنشستگی، به مشاوره و ریاست کمیسیون مشورتی رئیسجمهور در زمینه تعالی آموزشی پرداخت و جوایز متعددی از جمله انتخاب به عنوان یکی از 100 نفر تأثیرگذار جهان را دریافت کرد.
نظرات بسته شده است.