کتاب تاب آوری

5

کارن ریویچ در زمینه‌ تاب‌آوری، پیشگیری از افسردگی، و روان‌شناسی مثبت صاحب تخصص و نامی آشناست،کتاب تاب آوری (اندرو شاته و کارن ریویچ ) با ترجمه سرکار خانم مهسار مشتاق توسط انتشارات ابوعطا و با شمارگان 2500 به علاقه مندان ارایه گردیده است . ویراستاری این کتاب توسط آقای عوض لطفی انجام شده است .

 مهسار مشتاق این کتاب را  که در 192 صفحه و از سه بخش تعهد به تغییر ،تسلط در هفت مهارت و کاربرد آنها تشکیل شده است ترجمه کرده است .

کارن ریویچ با بیش از 30 سال تجربه در توسعه و ارائه برنامه‌های تاب‌آوری و روان‌شناسی مثبت نامی آشنا برای علاقه مندان به تاب آوری است او مدیر برنامه های آموزشی در مرکز روانشناسی مثبت دانشگاه پنسیلوانیا است،

کارن ریویچ برنامه تاب آوری پن را رهبری می کند.

دکتر ریویچ همچنین یکی از نویسندگان کتاب‌های «کودک خوش‌بین» و «عامل تاب‌آوری» است که روش‌های عملی و روشهای ساده و کاربردی خاص خود را برای افزایش تاب‌آوری دارد.

بنابر روایتی که در این کتاب با آن روبرو میشویم تاب آوری یک عامل مهم در غلبه بر موانع اجتناب ناپذیر زندگی است، و می توان آن را از طریق توسعه هفت مهارت ضروری افزایش داد.

کار دکتر ریویچ بر کمک به والدین و مربیان برای ارتقای رفاه در کودکان و نوجوانان متمرکز است و او با ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک برنامه تاب آوری برای سربازان، خانواده ها و غیرنظامیان هم کار کرده است .

برخی از گزارشات نشان میدهند که او بیش از 40000 سرباز را آموزش داده است .

دکتر ریویچ کارگاه‌های تاب آوری  را برای والدین، مربیان، پزشکان و  سازمانهای متعددی در سراسر ایالات متحده و در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند.

دریک نگاه اجمالی کارن ریویچ از بزرگان تاب آوری است او در قامت یک متخصص برجسته جهانی در زمینه تاب آوری بر توسعه و ارائه برنامه های تاب آوری برای جمعیت های مختلف تمرکز داشته است.

 

 مهسار مشتاق خانه تاب آوری ایران بعنوان رسانه و مرجع تاب آوری فارسی در شبکه جهانی اینترنت از زحمات مترجم این کتاب سرکار خانم مهسار مشتاق بدینوسیله قدردانی بعمل می آورد .

5 نظرات
  1. احمد می گوید

    بسیار عالی…از بابت چنین سایتی خیلی خوشحالم و از کلیه دوستانی که در این خصوص رحمت فراوان کشیده اند کمال تشکر و سپاس را دارم

    1. admin می گوید

      با سلام و ادب از توجه شما سپاسگزاریم

  2. حامد می گوید

    بسیار سایت مفید و کاربردی رو ایجاد کردین…از همه دوستان مچکرم…به شدت ممنونم

    1. admin می گوید

      با سلام از توجه شما سپاسگزاریم

  3. haghi می گوید

    سلام. ممنون سایت خیلی خوبی دارید. مطالبش بسیار کمک کننده بود.
    موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.