کارگاه تاب آوری بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان

0

کارگاه تاب آوری بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان به همت سرپرستی  بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان در استان کرمانشاه  یک  کارگاه آموزشی دو روزه تاب آوری در فرهنگ سرای گل نرگس  و نشستی تخصصی با محوریت تاب آوری درتالار اجتماعات برق منطقه ای برگزار گردید .

بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت ۱۳۰۲/۳۶۲۵ در سال ۱۳۸۶ تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد. دست‌های مهربان، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است . این بنیاد نیکوکاری دارای ۱۴ شعبه و ۶ مرکز درمانی است.

بنیاد دستان مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت ۲۱۶۷۴ در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد. دستان مهربان، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند، به‌ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه‌ی والای انسان‌دوستی و کمک به همنوعانِ محروم، با ۲۰ شعبه و ۷ مرکز درمانی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

بنیاد دستان مهربان تنها با گذشت ۱۵ سال از شروع فعالیت، به یاری خدا و با تکیه‌بر حمایت‌های خیرین و حامیان گرامی توانسته است اقدامات مؤثری در زمینه‌ی کمک به قشر بی‌بضاعت و آبرومند جامعه به‌ویژه زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست انجام دهد. ضمن آنکه در این مسیر، حفظ کرامت انسانی مددجویان همواره شعار اصلی و سرلوحه‌ی انجام وظیفه‌ی کارمندان بنیاد بوده است.

از فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان علاوه بر سرپرستی خانواده‌های نیازمند می‌توان به مواردی از جمله مدرسه‌سازی، ساخت درمانگاه، اعزام کاروان‌های حمایتی به نقاط دورافتاده و محروم، حمایت خاص از بیماران خاص، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، اعطای کمک‌هزینه‌های تحصیلی و آموزشی، پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان اشاره کرد. حجم و کیفیت فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان از ابتدا تاکنون به‌گونه‌ای بوده است که بارها از سوی نهادهای داخلی و خارجی مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته و موفق به کسب تمام گواهی‌نامه‌های بین‌المللی، از جمله گواهی‌نامه‌های مربوط به کیفیت و شفافیت نیز شده است. ضمن آنکه این بنیاد اخیراً به‌عنوان برند برتر حوزه‌ی نیکوکاری کشور انتخاب شد تا نشان دهد هر آنچه که در توان داشته، در طَبَق اخلاص گذاشته است.

 

کارگاه تاب آوری بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان

کارگاه تاب آوری بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.