کارگاه تاب آوری مدیریت استرس برگزار شد

0

کارگاه تاب آوری مدیریت استرس در بیمارستان فوق تخصصی دکتر محمدکرمانشاهی برگزارشد.
صبح امروز و در چارچوب برنامه های مصوب باز آموزی و توانمند سازی کادر درمان و در تالار اجتماعات این مرکز درمانی با تدریس دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تاب آوری و مترجم کتاب پژشک تاب آور جلسه آموزشی تاب آوری و مدیریت استرس برگزار گردید در این جلسه تاب آوری هیجانی و مدیریت استرس با تاکید بر سه ماتریس هیجانات و زمان و استرس بعنوان شالوده اصلی مطالب مورد توجه واقع شد.

زنگنه سوپرواریز واحد آموزش این بیمارستان فوق تخصصی در این خصوص به خانه تاب آوری گفت : انجام وظیفه در بیمارستان فوق تخصصی اطفال از فضای عاطفی و همدلی ویژه ای متاثر است در سطوح پرستاری و پیراپزشکی هم میتواند با فرسودگی شغلی و خستگی های مزمن کادر درمان بویژه برای بانوان موضوعی شایان توجه باشد از این جهت تاب آوری و فرسودگی شغلی چنین مشاغلی میتواند مورد توجه باشد لذا ضرورت دارد همگام با آموزشهای تخصصی و آشنایی با آخرین دوستاوردهای کلینیک و پزشکی به سلامت روان و مهارتهای روانشناختی این پرسنل هم توجه شود.

درهمین راستا فعالیت های آموزشی مشتمل بر دوره های ضمن خدمت ویا در چارچوب دوره های باز آموزی همیشه مد نظر بوده است و بحمدالهی علاوه بر بیمارستانها و مراکز درمانی این فعالیت ها توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همیشه مورد توجه ویزه بوده است .

پرستاری بویژه در بخش سرطان کودکان و همچنین ارایه خدمت در بخش های روانپزشکی کودک دارای شرایط ویژه و اتمسفر عاطفی خاص خود است وی اظهار امیدواری کرد چنین دوره هایی بتواند بخشی از نیازها و مهارتهای روانشناختی کادر درمان چنین مراکزی را در رده های تخصصی و فوق تخصصی را پوشش دهد.

مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی یک مرکز فوق تخصصی و تخصصی کودکان می باشد که در آن کلیه نیاز های درمانی کودکان پیش بینی شده و انتظار می رود بر اساس آخرین تفکرهای مدیریتی و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و نیروهای متخصص و متعهد، بهترین خدمات را به کودکان ارائه و به عنوان یکی از مهمترین قطب های درمانی کشور خود را مطرح نماید.

همچنین پیش بینی می گردد به لحاظ موقعیت جغرافیایی شهر کرمانشاه مردم بسیاری از شهرها ، روستاها ، بخشها و استانهای همجوار از جمله کردستان، ایلام، لرستان، همدان و حتی کشور عراق جهت دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به این مرکز مراجعه نمایند

کارگاه تاب آوری مدیریت استرس در بیمارستان فوق تخصصی دکتر محمدکرمانشاهی ساعاتی قبل بکار خود پایان داد جلسه آتی این دوره آموزشی اواخر خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد .

 

کارگاه تاب آوری مدیریت استرس

کارگاه تاب آوری مدیریت استرس برگزار شد

توضیح اینکه بیمارستان فوق تخصصی دکتر محمدرضا کرمانشاهی از پیشتازان آموزش تاب آوری در رده های مختلف بوده است و آموزش تاب اوری با رویکرد بیمارستانی به همت شرکای اجتماعی و ظرفیت های مردم نهاد در این واحد درمانی از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است .

کارگاه تاب آوری مدیریت استرس برگزار شد تاب آوری سرطان

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.