وبینار چگونه تاب بیاوریم ؟

مدرس و تسهیلگر دکتر ریجانه جباری مدرس و مترجم خانه تاب آوری ایران

0

وبینار چگونه تاب بیاوریم؟ تاب آوری چه هست و چه نیست؟ چه ضرورتی برای پرداختن به این مفهوم وجود دارد؟ در چه حوزه هایی میتوان از آن بهره برد؟ آیا تاب آوری مهارتی ذاتی است یا قابل آموزش و توسعه؟ اینها و بسیاری از پرسشهای دیگر میتواند بهانه هایی برای سخن از تاب آوری باشد.

وبینار «چگونه تاب بیاوریم؟»، کلیاتی مانند تعاریف مفهومی و عملیاتی تاب آوری و منابع و مؤلفه های آن را به مخاطبان ارائه داده و در ادامه به شرح ویژگی های افراد تاب آور و چگونگی رشد این ویژگی ها میپردازد. ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری و سازگاری، توان بیان احساسات، داشتن اعتمادبه نفس، روابط شخصی خوب، همدلی و… به صورت نظری مطرح و بررسی شده و ذهن هر مخاطب را به چالش میکشد که آیا چقدر این ویژگی ها را در خود می یابد یا نه.

مخاطبان در این وبینار توسط یکی از مدرسان خانه تاب آوری ایران  و کلینیک سلامت روان رسا با مفاهیم اولیه ی تاب آوری آشنا شده و اهمیت و تاثیرگذاری این مفهوم را در زندگی شخصی و اجتماعیشان درمی یابند دکتر یحانه جباری همچنین عضو باشگاه تاب آوری  و مترچم کتاب چگونه تاب بیاوریم است که توسط انتشارات حکمت کلمه منتشر شده است همچنین و همسو با فعالیت های سایر اعضای باشگاه تاب اوری از دکتر ریحانه ریحانه جباری یادداشت های متعدد تخصصی در باشگاه تاب آوری میگنا رسانه سلامت روان کشور منتشر شده است.

درصورت علاقه مندی و اشتیاق به یادگیری بیشتر و عمیق تر روشهای رشد و پرورش تاب آوری می توانند با شرکت در کارگاه ها این مهارت ضروری را به صورت عینی و عملی فراگرفته و زندگی خویش را غنی تر سازند.ثبت نام در وبینار از طریق لینک وبینار به صورت رایگان در بستر اسکای روم مورخ ۲۶ مرداد ماه ساعت ۱۸ خواهد بود. ظرفیت محدود می باشد.

 

 

وبینار چگونه تاب بیاوریم ؟

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.