طرح درس‌ تاب‌آوری به کودکان

1

طرح درس‌ تاب‌آوری به کودکان

کتاب طرح درس هایی برای آموزش تاب آوری به کودکان توسط انتشارات ساوالان منتشر ودر اختیار علاقه مندان قرار گرفت . این کتاب به نویسندگی  لین نامکا  و توسط دکتر مژگان قاجاریه ، دکترمریم عزیزی و دکترسیروس عالی پورترجمه شده است .چاپ اول این کتاب به قیمت 240000 ریال و در 298 صفحه روانه بازار شده است .

کتاب شامل طرح درس هایی برای آموزش تاب آوری به کودکان است. در این طرح درس ها، مجموعه ای از مهارت ها با استفاده از استعاره ها، فعالیت ها و کلمه ها یا واژگان جذاب تکرار می شوند. روش متفاوت ارائه مفهوم و انجام فعالیت های مختلف و متفاوت از جمله مزایای این کتاب است که می تواند در بیان معنای واقعی مفاهیم و یادگیری آن ها مؤثر واقع شود. علاوه بر کودکان، بزرگترها نیز می توانند از ایده های این کتاب استفاده کنند، چرا که اعتبار و صحت مفاهیم روان شناسی، صرف نظر از سن یادگیرنده، به قوت خود باقی است.

کتاب طرح درس‌ تاب‌آوری به کودکان  شامل دو بخش است؛ بخش اول شامل مبانی نظری و مطالب مفید و ارزشمندی در زمینه دلیل موفقیت و عدم موفقیت کودکان، جنبش روان شناسی مثبت، واکسینه شدن در برابر استرس، آموزش ذهنیت رشد یافته، فرآیند تمجید، تغییر پذیری مغزهای کوچک، رابطه ضربه روانی و تأثیر آن بر سلامت روان کودکان و … می باشد. بخش دوم کتاب نیز شامل طرح درس هایی برای آموزش تاب آوری به کودکان است. هر یک از این طرح درس ها دارای عنوان، هدف، گفتگو و فعالیت است.

1 نظر
  1. علی اکبرخبازیان می گوید

    چطوری می توانم کتاب طرح درس‌هایی برای آموزش تاب‌آوری به کودکان خریداری نمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.