روی ماه کتاب در کلیینک نیک آرام برگزار میشود

0

روی ماه کتاب عنوان جلساتی است که خانه تاب آوری برای معرفی کتابهای حوزه سلامت و به ویژه کتاب های تاب آوری انتخاب کرده است این جلسات چندین سال است که با همین نام برگزار میشود و جلسه پیشین روی ماه کتاب در سال جاری هم با حضور عفت حیدری مترجم ۷۰ عنوان کتاب از جمله کتاب تاب اوری زنان در کلینیک نیک آرام  اولین و تنها مرکز ترنسپرسونال ایران برگزار شد.

شرکت در جلسات روی ماه کتاب برای تمام علاقه مندان آزاد و رایگان است در این جلسه هم به دیدن روی ماه کتاب ؛ قدرت کوچینگ مثبت ؛ خواهیم رفت .

کوچینگ فقط سرمایه گذاری روی دیگران نیست، سرمایه گذاری روی خود شما هم است. وقتی شما رشد می کنید، بهتر می توانید به رشد دیگران کمک کنید و وقتی به رشد دیگران کمک می کنید، همجنان به رشد خودتان هم کمک می کنید.

راز یک کوچینگ عالی این است که یادگیرنده خوبی باشید و همه چیز از شما شروع می شود بطوریکه مربیان الهام بخش یادگیرندگان مادام العمر و روزمره هستند و آنها هرگز احساس نمی¬کنند که “رسیده اند”.

وی ادامه داد : این بینش هِنری فورد بزرگ، را در نظر بگیرید:هیچکس “متخصص” نیست. ضمن اظهار تاسف ما به این نتیجه رسیده ایم که هر کسی خود را متخصص بداند مرخص نماییم، زیرا اگر کسی واقعاً کارش را بلد باشد، هرگز خود را متخصص نمی‌داند و کسی که یک کار را بلد است به نسبت آنچه که انجام داده است کارهای بسیاربیشتری را برای انجام دادن در نظر دارد و همیشه رو به جلو حرکت میکند و لحظه ای هم تسلیم فکر “من خوب و کارآمد هستم” نمی شود.

کتاب قدرت کوچینگ مثبت اثر «لی جی کولان و جولی دیویس» با ترجمه «محمدرضا مقدسی و نرگس زمانی»  در ۱۶۵ صفحه و توسط انتشارات ورجاوند منتشر شده است و اولین بار در سی و چعارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارایه شده است .

روی ماه کتاب عنوان جلساتی است که خانه تاب آوری برای کتابهای حوزه سلامت و به ویژه کتاب های تاب آوری انتخاب کرده است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.