حمایت خانه تاب آوری از پویش آوای همدلی سالمندان

0

حمایت خانه تاب آوری از پویش آوای همدلی سالمندان

ریاست محترم انجمن سالمندان ایران جناب آقای دکتر احمد دلبری

با احترام و ادب عطف به فراخوان عمومی آن انجمن بدینوسیله مراتب حمایت وهمراهی خانه تاب اوری با پویش ( آوای همدلی سالمندان ) اعلام میگردد.امید میرود به مهر پروردگار در ایجاد، تشویق و توسعه همکاری فی مابین افراد ، سازمانهای دولتی و غیر دولتی در زمینه سالمندی و به ویژه کمک و ارایه خدمات مشاوره در سیاستگذاری تخصصی این عرصه توفیقات روزافزون حاصل شود خانه تاب آوری باشگاه فرهنگ سالمندی را  قدر و غنیمت دانسته و با تشکر از ایده پردازی و زحمات تمامی اساتید ، پیشنهاد تشکیل  کمیته تخصصی ( تاب آوری سالمندان )  را با تکیه بر ظرفیتهای مشترک ارایه می نماید .

خانه تاب آوری ( محمدرضامقدسی )

حمایت خانه تاب آوری از پویش آوای همدلی سالمندان

خدمات پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»، که برای پاسخگویی به سئوال ها و کاهش اضطراب سالمندان شکل گرفته است، بصورت غیرحضوری و رایگان ارائه می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر احمد دلبری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و جهان که اضطراب و نگرانی مضاعفی برای خانواده‌ها و خصوصا سالمندان ایجاد کرده است، و در راستای مشاوره صحیح و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها و سالمندان با هدف ایجاد حس امید و همدلی، متخصصان این حوزه در قالب پویش « مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان » ، پاسخگوی سئوال های احتمالی سالمندان در این خصوص خواهند بود.

دلبری ادامه داد: این پویش به کاهش میزان مراجعه سالمندان به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین کنترل استرس خانواده‌ها کمک می کند، ضمن آنکه اساتید، متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه سالمندی کشور به عنوان مشاوران و افراد مرجع در این حوزه به مسئولیت اجتماعی خود عمل می کنند.

به گفته وی، در مرحله اول از فعالیت این پویش، حدود 50 تن از متخصصان، اساتید دانشگاه، کارشناسان و فعالان حوزه سالمندان اعلام آمادگی کردند تا از این طریق نقش خود را در ارتقای سلامت جامعه ایفاء کنند.

گفتنی است، پویش « مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان » ، به همت انجمن علمی طب سالمندان و سالمندشناسی ایران و با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، شکل گرفته است.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.