تور توانمند سازی فردی و اجتماعی بنیاد دانش در سیستان و بلوچستان برگزارشد

0

تور توانمند سازی فردی و اجتماعی بنیاد دانش در سیستان و بلوچستان برگزارشد

تور توانمندی سازی فردی و اجتماعی بنیاد دانش در سیستان و بلوچستان برگزارشد

 

 

بنیاد دانش سازمانی مردم نهاد است که توسط توسط جمعی از خیرین نیکوکار و اساتید دانشگاهی در زمینه حمایت و هدایت تحصیلی نخبگان تحصیلی و دانش آموزان در سراسر کشور فعالیت میکند این موسسه خیریه در سال 1393 به ثبت رسیده است.

بنیاد دانش به مقوله حمایت از کودکان کم برخوردار و به ویژه کودکان محروم از پدر اعتقاد و التزام سازمانی دارد. نگاهی که موجب کرامت و تقویت عزت نفس این عزیزان باشد و موجبات شکوفایی تحصیلی آنان باشد نگاه منتخب بنیاد دانش است

بنیاد دانش تمامی دانش آموزان واجد شرایط را با عنوان بورسیه در چتر حمایتهای آموزشی و بهداشتی خود داشته و علاوه بر این موارد ، خدمات ویژه و بی بدیل خود را در زمینه کوچینگ تقدیم میدارد دانش آموزان بورسیه و تحت حمایت بنیاد دانش از حمایت معیشتی هم برخوردار هستند .

ارایه خدمات مشاوره ای و کوچینگ تاب آوری در شبکه کشوری بنیاد دانش وجه تمایز این سازمان مردم نهاد در پشتیبانی و حمایت تحصیلی از دانش آموزان بورسیه است.

در همین راستا و و جهت دستیابی به اهداف مصوب بنیاد دانش و بر اساس تقویم مصوب و نیاز سنجی های بعمل آمده تور توانمند سازی فردی و اجتماعی ویژه ای در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

جلسه افتتاحیه این دوره آموزشی چند روزه به میزبانی زاهدان که مدیریت و سرپرستی دفاتر استانی بنیاد دانش درسیستان و بلوچستان را بعهده دارد با موضوع مادر کافی به ترتیب به سخنرانی دکتر محمدرضا مقدسی و اکرم نصیری فر برگزار شد.

در گام های بعدی شهرستان خاش مدیر عامل و کارکنان دفتر مرکزی ، همراهان این موسسه خیریه ، بزرگان و حامیان بنیاد و همچنین فرهیختگان و فرهنگیان و معلمان دانش آموزان بورسیه در جامعه محلی بود.

اختتامیه و روز پایانی این تور آموزشی را شهرستان سراوان برعهده داشت که با همراهی مسئولین محلی و فرهنگیان و معلمان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت در محل تالار اجتماعات مجتمع آموزش عالی ودانشگاهی این شهرستان برگزار شد.

شما هم چنانچه مایل به همراهی با بنیاد دانش و حمایت از دانش آموزان و نخبگان تحصیلی کشور عزیزمان به ویژه در مناطق کمتر برخودار هستید میتواند از طریق اطلاعات مندرج و از اینجا اقدام فرمایید

 

تور توانمندی سازی فردی و اجتماعی بنیاد دانش در سیستان و بلوچستان برگزارشد

 

تور توانمندی سازی فردی و اجتماعی بنیاد دانش در سیستان و بلوچستان برگزارشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.