تاب آوری و کارآفرینی اجتماعی

0

تاب آوری و کارآفرینی اجتماعی

به همت اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام در محل سالن کنفرانس جهاد دانشگاهی ایلام برگزارشد . نقش سازمانهای مردم نهاد در مدیریت بحران و کار آفرینی اجتماعی از اهم موضوعات مورد بحث در این دوره آموزشی بود.

تاب آوری به معنای تجدید نظر در مورد یک رویداد منفی است. این رویداد منفی می‌تواند یک کسب‌وکار شکست خورده ، راه اندازی محصولی ناموفق یا نرم افزاری باشد که هیچ کس آن را دانلود نمی‌کند. آنچه مهم است این است که درک کنیم چطور از این شکست‌ها به عنوان نردبانی برای موفقیت استفاده کنیم.

تاب آوری و کارآفرینی اجتماعی اما چرا تاب آوری برای کارآفرینان مهم است؟
ایجاد یک کسب و کار، با هیجان، خلاقیت، آزادی و احساس موفقیت همراه است. این امر ممکن است در عین حال بسیار طاقت فرسا باشد و چه بسا اوضاع آن طور که انتظار دارید پیش نرود.

برخی از چالش هایی که شما به عنوان یک کارآفرین که درگیر پروسه(فرآیند) شکل دهی و توسعه شرکتتان هستید، با آن ها رو به رو می شوید که شامل مشکلات گاه و بیگاه یا مداوم مسائل نقدینگی، ساعاتی که اغلب به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی می گذرد و چالش های این چنینی است که جای تعجب نیست که با وجود این ها برخی اوقات، شما احساس استرس و خستگی کنید. برای مراقبت از خود و تقویت تاب آوری هیجانی تان گام هایی بردارید چرا که به شما کمک می کند تا در کارتان بهتر عمل کنید و از سلامتی و تندرستی شما مراقبت می کند. اگر می خواهید که کسب و کارتان را به طور پایداری به سمت آینده، رهبری و هدایت کنید و از پاداش همه استعدادها، خلاقیت ها و سخت کوشی تان لذت ببرید، افزایش تاب آوری تان راه حل این هاست.تاب آوری و کارآفرینی اجتماعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.