تاب آوری در لاهیجان

0

تاب آوری در لاهیجان

کارگاه  ۳ روزه تاب آوری درمحل سالن جلسات پرتو آرامش در شهرستان لاهیجان برگزارگردید.

 این دوره آموزشی با  حضور و مشارکت گروه خودیاراز مبتلایان و بهبودیافتگان سرطان پستان ، پزشکان ، روانپزشک و روانشناسان ، کنشگران عرصه سلامت اجتماعی و برخی  از مسئولین محلی همراه بود .

این دوره سه روزه توسط موسسه مردم نهاد پرتو آرامش و با همراهی خیرین حوزه سلامت شهرستان لاهیجان و بیماران مبتلا ُ بقا یافتگان و سایر فعالن مدنی حوزه سلامت ربرگزار در این دوره تخصصی تاب آوری  روانشناسان ومشاوران در رده های تخصصی و پزشکان در رده فوق تخصصی همراه بودند .

سرطان بعنوان یک بیماری روان تنی همیشه در اتمسفر روانی و هیجانی خاص فرد مبتلا و خانواده و اطرفیان وی را درگیر میکند توجه به مولفه های تاب آوری به ویژه در ابعاد روانی اجتماعی  میتواند به فرد مبتلا و خانواده وی کمک های شایان توجهی برساند  اجرای پروژه هایی از این دست میتواند در فرآیند همراهی و کمک رسانی و یا کوچینگ سرطان به یاری تیم درمان باید و در ارتقای کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان یا بقا یافتگان کمک رسان برساند . این کارگاه ۳ روزه تاب آوری برای فعالان وحامیان بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان با تدریس دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تاب آوری برگزار شد.

تاب آوری در لاهیجان تاب آوری در لاهیجان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.