تاب‌آوری ، هدف و اشتیاق

0

تاب‌آوری ، هدف و اشتیاق

با حضور علاقه مندان به خود مراقبتی و تغدیه طبیعی ، نشستی ترویجی با تاکید بر مفاهیم بنیادی اشتیاق  و تاب آوری در محل موسسه دکتر پاپ زن برگزارشد

دراین جلسه مروری بر تعریف و انواع اشتیاق ( منجر به هماهنگی و منتهی به وسواس ) ومفاهیم همپوشان و چگونگی تقابل  تاب آوری و اشتیاق ،  هم آیندی ، افتراقات  موردبررسی قرار گرفت .

تاب‌آوری ، هدف و اشتیاق اشتیاق و تاب آوری اجزای ضروری برای موفقیت هستند مفاهیم همپوشان و چگونگی تقابل  تاب آوری و اشتیاق ، هم آیندی ، افتراقات  موردبررسی قرار گرفت .بنابر همین گزارش از خانه تاب آوری اشتیاق به عنوان یک هیجان، بیانگر احساس یا تمایل قوی نسبت به شخص، چیز یا فعالیت خاصی است. این می تواند از علاقه مشتاقانه، تحسین یا لذت تا جذابیت یا هیجانی قوی متغیر باشد.

اشتیاق اغلب با عشق، خشم یا علاقه شدید همراه است. در زمینه کار، اشتیاق می تواند یک عامل انگیزشی باشد که افراد را به مشارکت عمیق در مشاغل خود سوق می دهد.

این می تواند مثبت باشد، افراد را به سمت برتری سوق دهد، یا منفی، باعث عدم تعادل و آسیب احتمالی به روابط شخصی شود.

اشتیاق با میل (desire) ارتباط تنگاتنگی دارد و هر دو مفهوم به عنوان نیروهای محرکه شدیدی توصیف می شوند که می توانند خلاق یا مخرب باشندبرای علاقه مندان ادبیات تحقیق اشتیاق هماهنگ و اشتیاق وسواسی را معرفی میکند، که هر کدام بر نحوه مشارکت افراد در فعالیت ها تأثیر می گذارد.

اشتیاق و تاب آوری اجزای ضروری برای موفقیت هستند، به ویژه در موقعیت های چالش برانگیز.

اشتیاق به عنوان نیروی محرکه اولیه در پشت جاه طلبی و میل عمل می کند و اعتماد به نفس و اشتیاق لازم برای با انگیزه ماندن را فراهم می کند.

از سوی دیگر، تاب‌آوری نقش مهمی در پردازش اطلاعات به‌دست‌آمده از شکست‌ها، و استراتژی‌ برای تلاش‌های آینده ایفا می‌کند.

تاب آوری چیزی است که به افراد اجازه می دهد بر موانع غلبه کنند و به تلاش برای رسیدن به اهداف خود ادامه دهند، حتی زمانی که با ناملایمات مواجه می شوند. به طور خلاصه، در حالی که اشتیاق انگیزه و اعتماد به نفس را تقویت می کند، تاب آوری افراد را قادر می سازد تا در برابر مشکلات پایداری کنند، از شکست ها درس بگیرند و رویکرد خود را برای رسیدن به موفقیت تطبیق دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.