برگزاری کارگاه تاب آوری به همت شبکه “کمک”

0
برگزاری کارگاه تاب آوری به همت شبکه "کمک"

برگزاری کارگاه تاب آوری به همت شبکه “کمک”

به گزارش میگنا رسانه سلامت روان کشور به میزبانی جامعه معلولان ایران و به مناسب روز ۱۳ اکتبر روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی، دکتر محمدرضا مقدسی موسس و مدیر خانه تاب آوری پنجشنبه ۲۱ مهر در محل جامعه معلولین ایران یک دوره یک روزه برای آشنایی با مفاهیم بنیادی، ارکان و ابعاد تاب آوری بر گزار می نماید.
برگزاری کارگاه تاب آوری به همت شبکه “کمک”  به گونه ای است که که شرکت کنندگان این دوره کادر متخصص و و کنشگران عرصه سلامت روانی و اجتماعی از انجمن های فعال در حوزه اجتماعی می باشند. برگزار کننده این دوره آموزشی شبکه کمک می باشد که در زمینه بحران های طبیعی و اجتماعی فعالت می کند. این دوره همراه با ارائه راهکار های عملی و تجربیات کارساز در این زمینه می باشد.

شبکه به عنوان مرجعی مدنی قادر خواهد بود تا از طریق فرهنگ‌سازی و همیاری با نهادهای تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرایی کشور موجبات ارتقاء و تثبیت نقش نهادهای مدنی و اشاعه فرهنگ نیکوکاری، خیریه و کار داوطلبانه و در نهایت توسعه ملی، رفاه اجتماعی و عدالت اجتماعی برای مردم ایران را فراهم آورد.

برای ترویج تفکر جمعی و شبکه‌ای، توسعه سازمان‌های مدنی، و گسترش فرهنگ نیکوکاری

شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه به صورت داوطلبانه و به منظور برقراری ارتباط بین اعضاء و در راستای توسعه فرهنگ اجتماعی و نیکوکاری، ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت اعضاء، امکان چانه‌زنی جمعی و گفتگوی اجتماعی، افزایش تعامل و همکاری میان موسسات نیکوکاری و خیریه، شناسایی و ارائه راهکار برای رفع مسائل و مشکلات، و تسهیل و افزایش تعامل با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اقدام می‌کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.