اردوی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل

0

اردوی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل

اردوی یک روزه با شرکت دین پژوهان مرکز اردبیل در مورخه ۳ شهریور ماه در محل اردوگاه انصار الحسین (ع) سپاه در شهرستان سرعین برگزار گردید .

این اردو راس ساعت ۸ صبح با حرکت از مقابل مسجد دانشگاه محقق اردبیلی به مقصد اردوگاه آغاز شد و در محل همایشات اردوگاه با تلاوتی چند از کلام الله مجید و زمزمه سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ شروع شد و سپس مدیر مرکز اردبیل به خوش آمد گویی به حضار پرداختند و بعد از ایشان ، استاد مدعو جناب آقای محمد رضا مقدسی در موضوع تاب آوری ( تعامل مثبت و سازنده در شرایط نامساعد و آسیب زا ) که طی سه جلسه آموزشی و کارگاهی در صبح و عصر برگزار نمودند و در اثناء جلسات مسابقه ای با موضوع ویژگیهای خانواده موفق برگزار گردید و در پایان اردو دین پژوهان از آبگرم سرعین استفاده نمودند و در ساعت ۱۹:۳۰ شب اردو به اتمام رسید.

ادامه خبر با کلیک بر روی تصویر:

اردوی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل

بنا بر همین گزارش از خانه تاب آوری حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، در بهمن ماه ۱۳۷۷ با هدف تحقق عملی پیوند حوزه و دانشگاه و تربیت دانشجویانی متعهد و متخصص تأسیس گردید. با راه اندازی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تهران و باگذشت دو سال از شروع فعالیت ها ومشخص شدن توانمندیهای این حوزه و نیز تقاضای برخی از شهرستانهای کشور و استقبال روز افزون دانشجویان، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بعد از تشکیل واحد تهران اقدام به تأسیس واحدهایی در مراکز چند استان نمود.

اهداف حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان:

۱ – تبیین و توصیف ماهیت، مراحل و اهداف انقلاب اسلامی

۲ – ارتقاء شخصیت اخلاقی و معنوی دانشجو با توجه به اهداف تمدن اسلامی

۳ – ارتقاء و عمق بخشی معرفت و اعتقادات دینی با توجه به اهداف تمدن اسلامی

۴ – ارتقاء سطح تحلیل و معمل سیاسی متناسب با اهداف تمدن اسلامی

۵ – شناخت ماهیت دانشگاه اسلامی و تلاش در جهت تحول علمی و ساختاری دانشگاه

۶ – ارتقاء تحلیل و فعالیت فرهنگی دانشجویان با توجه به اهداف تمدن اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.