آسیه نیک اختر با تدریس تاب آوری رتبه برتر شد

0

آسیه نیک آختر با تدریس تاب آوری رتبه برتر شد آسیه نیک اختر با تدریس تاب آوری رتبه برتر شد به گزارش خانه تاب آوری

آسیه نیک اختر با تدریس تاب آوری رتبه برتر شد به گزارش خانه تاب آوری و به نقل از روابط عمومی وزرات آموزش و پرورش آسیه نیک اختر معلم بوشهری موفق به کشب مقام اول ششمین جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، آسیه نیک اختر دبیر درس تفکر و سبک زندگی مدارس شهرستان دشتی، توانست در رقابت با  حدود ۱۷۰ فرهنگی از سراسر کشور، مقام اول الگوی برتر تدرییس درس تفکر و سبک زندگی در پایه هفتم را بدست آورد.
آسیه نیک آختر  با ارائه فیلم تدریس خود با موضوع تاب آوری در این جشنواره شرکت کرده بود.
دبیران درس تفکر و سبک زندگی، مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس با ارائه طرح درس و فیلم تدریس از دروس اعلام شده، در این جشنواره مشارکت کرده اند.گفتنی است جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم با اهداف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب کردن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها برگزار می‌شود.

خانه تاب آوری این موفقیت را شادباش و تهنیت عرض می نماید .

بنابر همین گزارش از خانه تاب آوری تسهیلگری تاب آوری یک اقدام ساختارمند آموزشی است که بصورت ویژه برای تقویت تاب آوری برنامه ریزی شده باشد

آموزش تاب آوری فرآیندی است که به افراد آموزش میدهد چگونه با شرایط دشوار سازگار شوند تا به طور موثر و موفقیت آمیزی با مشکلات مواجه شوند .

آموزش تاب آوری در پیشگیری و بهبودی از شرایط مرتبط با استرس، بهینه سازی رفاه روانی و سلامت جسمی و بهبود عملکرد شغلی و اجتماعی طراحی میشود.

آموزش تاب آوری فرآیندی است که به افراد کمک می کند مهارت ها و رفتارهای لازم را برای انطباق مثبت با تغییرات، بهبودی از مشکلات و تداوم در مواجهه با چالش ها توسعه دهند.

آموزش تاب آوری یک فرآیند پویا است که سازگاری مثبت را در زمینه ناملایمات مهم  زندگی را شامل میشود و می تواند حتی با نحوه تفسیر ما از ناملایماتی که با آن روبرو هستیم شکل بگیرد.

آموزش تاب آوری از چهار بخش تسهیلگر ، فرد یا افراد آموزش پذیر، محتوی آموزشی و محیط اجتماعی تشکیل شده است اینها در واقع ارکان چهارگانه تسهیلگری تاب آوری هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.