کافه صورتی در لاهیجان برگزار شد

0

کافه صورتی در لاهیجان برگزار شد

به همت اتحادیه آرایش بانوان و همسو با پویش لاهیجان با حضور دکتر الهه سیاری فرد جراح و متخصص زنان و زایمان نشستی در محل تالار اجتماعات اتاق اصناف لاهیجان برگزارشد .
دکتر الهه سیاری فرد طی بیاناتی توسعه فرهنگ خود آزمایی ، درمان جویی و آموزش چهره به چهره و به زبان ساده را مورد اشاره قراردادند وی همچنین اظهار امیدواری کرد که اثر مثبت حمایت همه جانبه و ارتقاء دانش سلامت بانوان در شناخت زود هنگام سرطان پستان بتواند در درمان نیزموثر واقع شود .

کافه صورتی در لاهیجان برگزار شدکافه صورتی با هدف آموزش خود آزمایی و توسعه مدیریت پیشگیری از طریق ترویج گفتگو در باره ( سرطان پستان ) اهداف خود را دنبال میکند.

پرتو آرامش ، خانه تاب آوری ،کافه آگاهی ، آرامش ندای جوان ، باشگاه سوارکاری مهتاب ،  روژی روناکی ، کنشگران اجتماعی فرزانه ، انشارات پروچستا ، سایت مددکاری اجتماعی ایرانیان از حامیان پویش لاهیجان هستند.

حمایت اجتماعی ادراک شده زنان مبتلا به سرطان سینه را توانمند می‌سازد، و باعث می‌شود آنها احساس ارتباط و مراقبت بهتری را تجربه کنندبنا بر همین گزارش از خانه تاب آوری حمایت اجتماعی نقش مهمی در رفاه روانی و نتایج زنانی که با سرطان سینه مبارزه می‌کنند، ایفا می‌کند.

حمایت اجتماعی ادراک شده زنان مبتلا به سرطان سینه را توانمند می‌سازد، و باعث می‌شود آنها احساس ارتباط و مراقبت بهتری را تجربه کنند

مطالعات نشان داده است که زنان منزوی از نظر اجتماعی در معرض خطر بالای مرگ و میر پس از تشخیص سرطان پستان هستند و بر اهمیت دسترسی به مراقبت های مفید از سوی دوستان، بستگان و کودکان بزرگسال تاکید می کند.

علاوه بر این، زندگی با فردی یا افراد و سازمانهای حمایتگر در طول درمان سرطان پستان مهم است، افزایش سطح حمایت اجتماعی و خانوادگی می‌تواند به بهبود معنا و کیفیت زندگی برای بیماران مبتلا به سرطان کمک کند.

به طور کلی، حمایت اجتماعی عامل مهمی در افزایش کیفیت زندگی، نتایج بقا و رفاه کلی زنانی است که با سرطان سینه مواجه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.