کارگاه تاب آوری برای مربیان پیش دبستانی کرمانشاه

0

کارگاه تاب آوری برای مربیان پیش دبستانی کرمانشاهکارگاه تاب آوری برای مربیان پیش دبستانی کرمانشاه

اولین دوره آموزش کلاسهای تاب آموری برای معلمان مقطع پیش دبستانی و ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سالن اجتماعات دبستان امین در این ناحیه برگزار شد .

پیشنهاد ما به شما

 معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه در مراسم آغازین این دوره آموزشی گفت :حفظ سلامت وتقویت  توانش اجتماعی در مقطع ابتدایی  جایگاهی ویژه دارد. آموزش و پرورش به توجه به اهمیت موضوع ، درنظر دارد برای  کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی دوره های مختلف آموزش تاب آوری برگزار کند.

وی هدف اصلی کارگاه تاب آوری مربیان را تربیت نسلی مقاوم  دربرابر آسیبها و صدمات برشمرد وافزود  به یقین آموزش و تقویت تاب آوری میتواند منجر به داشتن فرزندان و دانش آموزانی ، سالم ، توانمند ، خوش بین و امیدوار و پرتلاش بیانجامد.

بنا بر همین گزارش از خانه تاب آوری پیش دبستانی یک دوره آموزشی است که کودکان در یک یا دو سال قبل از ورود به دبستان این دوره را طی می‌کنند. این دوره آموزشی جهت آماده‌سازی کودکان ۵ ساله برای ورود به دبستان است در پیش دبستانی، کودکان با محیط مدرسه آشنا شده و قوه تحلیل و استعداد تحلیلی آن‌ها پرورش می‌یابد این دوره آموزشی نقش مهمی در رشد کودکان ایفا می‌کند، زیرا تجربه‌های اولیه زندگی کودکان بر رشد آن‌ها تأثیرگذار است و اساس چندین مهارت اساسی مانند یادگیری زبان، استدلال، حل مسئله و… را فراهم می‌کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.