سومین دوره مددیاری و مشاوره اعتیاد

0

 

سومین دوره مددیاری و مشاوره اعتیاد در مرکز روانشناسی و مشاوره شیوا با اجرای موسسه کاهش آسیب اجتماعی رویش و تائیدیه مراکز خدمات روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

دانش امروز در مورد بیماری چند وجهی اعتیاد، دیدگاه و دستورات جدیدی دارد و بر بسیاری از باورهای غلط گذشته خط بطلان کشیده است.

چنانچه شما هم دغدغه خدمت رسانی ، درمان و بهبود وضعیت آسیب دیدگان از اعتیاد را دارید می‌توانید با ما در سومین دوره مشاوره و مددیاری اعتیاد همراه شوید.

سومین کارگاه و دوره آموزشی و مهارتی مشاوره و مددیاری اعتیاد با تدریس اساتید مجرب و با تجربه در مرکز روانشناسی و مشاوره شیوا
این دوره با اجرای موسسه کاهش آسیب اجتماعی رویش و تائیدیه مراکز خدمات روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
این دوره از اواسط دی ماه تا اسفند ۱۴۰۲ به طول خواهد انجامید و دارای دو بخش آموزشی در مرکز روانشناسی و کارورزی در مراکز اقامتی درمانی و خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از اعتیاد اجرا خواهد شد.

 

سومین دوره مددیاری و مشاوره اعتیاد

 

 

این دوره آموزشی ابعاد مختلفی را از اعتیاد وسومصرف و همچنین زوایای مختلفی از بهبودی را پوشش خواهد داد که عبارتند از:

  • فیزیولوژی اعتیاد
  • تاب آوری و اعتیاد
  • نقش و کارکرد خانواده و اعتیاد
  • درمان و بهبودی از طریق ماتریکس
  • وسوسه و تمایل به مصرف مجدد و لغزش
  • فنون مشاوره اعتیاد و راغب سازی بیماران
  • تداخل و همبودی اختلالات روانپزشکی با اعتیاد

 

شرکت در این دوره برای برای تمامی کنشگران در زمینه اعتیاد و پیشگیری از سو مصرف مواد مخدر و خانواده هایی که به نحوی با مساله انواع مخدر درگیر هستند و نمامی دانشگاهیان که در مشاغل مرتبط با اعتیاد فعال هستند توصیه شده است.

سایر علاقه مندان شامل مددکاران اجتماعی ،درمانگران سومصرف مواد مخدر ؛ مشاوران و مددیاران اعتیاد و همچنین پزشکان و روانپزشکان و فعالان در تشکل های دولتی و غیر دولتی که در زمینه اعتیاد و آسیب های اجتماعی فعال هستند به یقین میتوانند ازسومین دوره آموزش مددیاری و مشاوره اعتیاد برخودار خواهند بود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.