جهاددانشگاهی تاب آوری کودکان برگزار میکند

0

جهاددانشگاهی تاب آوری کودکان برگزار میکند  معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در رویکرد جدید کاری با راه اندازی حوزه تخصصی علوم رفتاری در دپارتمان علوم انسانی با هدف ارتقا  دانش سلامت و گسترش فعالیت های اموزشی در حیطه سلامت روان  در قالب برگزاری نشست های تخصصی با خانواده ها و همچنین کادر متخصص و برگزاری کارگاههای تخصصی ویژه کادر متخصص و مربیان و فعالان این عرصه بیش از پیش د راین عرصه موثر باشد .

در این میان توجه به  توانایی و تاب آوری کودکان از اهمیت راهبردی برخوردار است توسعه تاب آوری کودکان  به آنها کمک میکند که در فراز و فرود زندگی موفق و سربلند باشند و چنانچه صدمه و آسیبی هم به آنها وارد شد بتوانند بهتر و سریعتر نسبت به حل و فصل آن پرداخته یا از منابع حمایتی کمک بخواهند تاب آوری کودکان زمینه ساز رشد آنهاست

هم اکنون جهاد دانشگاهی تاب آوری کودکان را برگزار میکند اما ورود به حوزه های تخصصی این حوزه از قبیل تاب‌آوری همسران ، زوجین، خانواده، اجتماع و…. ایفای نقشی موثرتر در ارتقای کیفی زیست روانی اجتماعی یک مسیر منتخب است که آرمان اصلی دپارتمان علوم رفتاری جهاددانشگاهی است .
مدرس این دوره محمدرضا مقدسی  مترجم کتابهای تاب آوری کودکان اثر وندی ماوس ، تاب آوری کودکان راهبردهای توسعه از طریف ادبیات و پرورش تاب آوری خانواده و چندین عنوان کتاب دیگر در این زمینه است .

فرصت مغتنم است که ضمن اطلاع رسانی این نشست مقدماتی کتاب راهنمای ایجاد تاب آوری در کودکان و نوجوانان پرو بال دادن به کودک اثر کنت گینزبورگ با ترجمه دکتر محمدعلی مظاهری خدمت علاقه مندان به تاب آوری کودکان معرفی گردد .

کارگاه جهاددانشگاهی تاب آوری کودکان در بخش مسئولیتهای اجتماعی برگزار میگردد و شرکت در آن برای تمامی علاقه مندان خانواده ها ، دانشچویان و معلمان ومربیان و سایر فعالان حوزه کودک  رایگان و آزاد است اطلاعات تماس و تلفن ثبت نام  در پوستر آورده شده است .

 

 

کارگاه آموزش تاب آوری کودکان توسط جهاد دانشگاهی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.