تاب آوری ( ریک هنسون )

0

تاب آوری ( ریک هنسون )

دکتر ریک هانسون یک روانشناس، عضو ارشد در مرکزجامع علوم در دانشگاه برکلی است.
ریک هانسون در زمینه نوروپلاستیسیته مثبت چهره ای کاملا شناخته شده است و البته در این زمینه دارای چندین عنوان کتاب نیز هست.
شادی درونی از جمله آثار ریک هانسون است که توسط عفت حیدری ترجمه و منتشر شده است.
از دیگر آثار ایشان میتوان به کتاب تاب آوری اشاره کرد که توسط فرانک زرین آبادی ترجمه و انتشارات فروزش آن را منتشر کرده است.
همین کتاب با نام انعطاف پذیری با ترجمه ناهید ملکی و توسط نشر نوین هم در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
دکتر ریک هانسون اگرچه یک روانشناس مشهور، نویسنده و متخصص در نوروپلاستی مثبت است اما بنظر میرسد شهرت او در زمینه تاب آوری است
 
دکتر هانسون تاب آوری را توانایی حفظ آرامش، اعتماد به نفس و شادی علی رغم چالش های زندگی تعریف می کند برنامه ای علمی که ایشان برای توسعه تاب آوری ارایه میدهد از طریق توسعه 12 نقطه قوت درونی اعمال میگردد.

در عصر حاضر اتکا بر جهان اطرافمان دشوار می نماید. بنابراین بسیار حیاتی است که بتوانیم قدرت‌های درونی مانند ارزش ذاتی، صبر، مهربانی و شادی را پرورش دهیم. این‌ها شما را انعطاف‌پذیر و تاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌آور می‌سازد: رفاهِ‌ پایدار در جهان در حال تغییر.دکتر رِک هَنسون (همراه با فورِست هنسون) از نویسندگان پرفروش‌ترین کتابهای نیویورک‌تایمز، با ترکیبی از برجستگی‌های علم عصب‌شناسی، ذهن آگاهی و روانشناسی بالینی، به شما نشان می‌دهند که چگونه با استرس مقابله کنید و رؤیاهای خود را با حس عمیق توانایی و رضایت دنبال کنید.با ۳۰ سال سابقه فعالیت در عرصه بالینی و آموزش، این راهنمای کاربردی برای رسیدن به شادکامی مطمئنه مملو از پیشنهادهای بنیادی، شیوه‌های تجربی، نمونه‌های شخصی و بصیرت از عملکرد مغز است.

تاب آوری ( ریک هنسون )

علاوه بر آن شامل راههای گوناگون برای اداره تنش با دیگران برای خرسندی از تعاملات است.شیوه گام‌به‌گام، مشوق و توام با تواضع دکتر هنسون، بر پایه ترمیم‌پذیری مغز استوار است. او به شما نشان می دهد که چگونه بر پریشانی منفی مغز غلبه کرده، افکار و احساسات دردناک را رها کرده و آن‌ها را با همدلی، امید و آرامش درونی جایگزین کنید.

این کتاب در 267 صفحه  با ترجمه خانم فرانک زرین آبادی و با ویراستاری خانمها فایقه سربازه و فاطمه نفری با شمارگان 1000 نسخه در  نوبت اول توسط انتشارات فروزش ( تبریز) منتشر و با قیمت 320000 ریال در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

تاب آوری ( ریک هنسون ) تاب آوری ( ریک هنسون ) دکتر ریک هانسون یک روانشناس، عضو ارشد در مرکزجامع علوم در دانشگاه برکلی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.