تاب آوری در پنل اول ششمین فن بازار سلامت

0
تاب آوری درنخستین پنل از ششمین همایش ملی فن بازار سلامت سخنرانی خواهد شد نخستین سخنرانی از اولین پنل این رخداد علمی به مفاهیم بنیادی تاب آوری در بازتوانی و مدیریت بیماریهای نوین با محوریت کووید ۱۹ اختصاص یافته است.

 

تاب آوری در پنل اول ششمین فن بازار سلامت

تشویق محققان و حمایت از استعدادهای درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول‌محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می‌کند به همین جهت ازسال ۱۳۹۴ به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح‌های فناورانه روز ۱۸ آبان مصادف با «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه» که در ایران به نام روز «فناوری سلامت» نام‌گذاری شده، همه‌ساله برگزاری همایش فن بازار ملی سلامت را در دستور کار وزرات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قراردارد .

دبیرخانه دائمی این رویداد ملی در دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین همایش فناوری سلامت را در آبان‌ سال ۱۳۹۴، دومین همایش فن بازار ملی سلامت را در ۱۷ و ۱۸ آبان‌ سال ۱۳۹۵ و سومین همایش را در ۲۲ آبان‌ سال ۱۳۹۶ و چهارمین همایش در ۲۰ و ۲۱ آبان سال ۱۳۹۷ را با حضور پژوهشگران و فناوران برتر در حوزه‌های گوناگون علوم پزشکی و معرفی آخرین و برترین دستاوردهای فناورانه و نوآوری‌ها برگزار کرد.

این ذبیرخانه همچنین در آبان سال ۱۳۹۸ نیز با هدف بهبود شرایط بازار محصولات فناورانه سلامت با شعار «دانشگاه نوآور، رونق اقتصاد سلامت» به برگزاری این رویداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار اقدام کرد.
ششمین همایش فن بازارسلامت ۶ و ۷ بهمن سال جاری با هدف «دانشگاه فناور در صلح، سلامت و توسعه» با توجه به شرایط کنونی پاندمی کووید ۱۹ به‌صورت مجازی و با ۳ محور مسابقه دانشجویی، پنل های تخصصی با محوریت COVID 19 و فن بازار ملی سلامت برگزار می‌شود. اتفاق ویژه‌ای که در این دوره نمود پیدا کرده است  برگزاری این فن باز در قالب سامانه و به‌ صورت دائمی است. علاقه مندان میتوانند با کلیک بر متن مربوطه برنامه کامل این رخداد علمی را   همراه با  لینک های  دسترسی  برای ثبت نام دریافت نمایند.

برنامه کامل تمامی پنل های ششمین همایش ملی و فن بازار سلامت و لینک های مرتبط را ازاینجا دریافت نمایید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.