تاب آوری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

0

تاب آوری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

کتاب «تاب آوری در مدارس» نوشته نان هندرسون و مایک ام. میلسیتن با ترجمه مشترک محمدرضا مقدسی و عفت حیدری، طی روزهای آتی توسط انتشارات ورجاوند در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

این کتاب که طی روزهای گذشته چاپ شده به زودی رونمایی و عرضه می شود و موضوع آن، تاب آوری به جای آسیب پذیری است. سال گذشته که سازمان ملل این مساله را مطرح کرد، این موضوع در کشورهای مختلفی از جمله ایران مورد توجه قرار گرفت و وزارت آموزش و پرورش هم تاب آموزی را به عنوان یک درس و آموزه در مدارس، نهادینه کرد.

نویسنده این کتاب، ۴ مولفه را برای تاب آوری مد نظر قرار داده که عبارت اند از: خانواده، حوزه اداری و ستادی مدارس، معلمین و مشاورین و در نهایت دانش آموزان.

این کتاب طی روزهای آتی در سالن کتابنمای نمایشگاه کتاب تهران واقع در مجموعه شهر آفتاب رونمایی می شود.

انتشارات ورجاوند،  امسال با ۹۰ عنوان در نمایشگاه کتاب شرکت کرده که ۲۰ عنوانشان چاپ اولی هستند.

«شاید باد شاید آتش» عنوان کتاب دیگری است که انتشارات ورجاوند به تازگی چاپ و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند. این کتاب، یک مجموعه داستان دفاع مقدسی به قلم سید میثم رمضانی است.

تاب آوری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عنوان اولین پروژه خبریِ مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان در سال جاری خواهد بودبه گزارش مجله اینرنتی مددکاری اجتماعی ایران این پروژه خبری با تمرکز بر معرفی کُتب تاب آوری و کُتب انتشارات ورجاوند در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بزودی در سایتها و پایگاههای تحت مدیریت رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

تاب آوری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تاب آوری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتاب «تاب آوری در مدارس» نوشته نان هندرسون و مایک ام. میلسیتن با ترجمه مشترک محمدرضا مقدسی و عفت حیدری، طی روزهای آتی توسط انتشارات ورجاوند در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.