تاب آوری استرس در موسسه احیای ارزشها برای مادران حامی برگزارشد

0

تاب آوری استرس در موسسه احیای ارزشها برای مادران حامی وسایر مخاطبین این سازمان مردم نهاد خیریه و با تسهیلگری عفت حیدری روانشناس اجتماعی مترجم و نویسنده خانه تاب آوری برگزارشد.

در این نشست آموزشی پس از تعریف مفهوم تاب آوری استرس بر وقوع اتفاقات خارج از انتظار و تصادفات تاکید و کارسازی مفهوم پذیرش مورد اشاره قرار گرفت سپس کارگاه تاب آوری استرس بر تاب آوری و خطاپذیری زیست اجتماعی با استفاده از روش بارش فکری مفاهیمی را مورد بررسی قرار داد.

کمالگرایی و کنترلگری؛ معایت ومزای آن و همچنین حد بهینه کمال گرایی از دیگر موضوعاتی بود که این نشست آموزشی در مورد آن به بجث و تبادل نظر پرداخت .

گروه احیا متشکل از دو انجمن احیا و توان یاب، نهادی غیردولتی، غیرانتفاعی و عام المنفعه می باشد که در سال ۱۳۷۸ تأسیس شده است. هدف از تأسیس این گروه دستیابی به روش های نوین پیشگیری و مداخله به هنگام در بحران ها و مهار آسیب های اجتماعی، آگاهی رسانی به اقشار مختلف خصوصاً خانواده، حساس سازی جامعه و جلب مشارکت مسئولین جهت برجسته نمودن نقش ارکان های مختلف اجتماعی در هنجارسازی و بهبود روش های اتخاذ شده با احترام به کرامت انسانی در حیطه خصوصی افراد در سطح محلی و ملی می باشد.

انجمن توان یاب  که سازمانی مردم نهاد و خیریه است دارای شماره  ثبت ۱۱۲۰۳است و فعالیت خود را  از سال ۱۳۷۸ زمینۀ ارائۀ خدمات توانبخشی رایگان شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی و فیزیوتراپی به کودکان و نوجوانان توان یاب (معلول جسمی – حرکتی) از بدو تولد تا ۱۶ سالگی آغاز کرده است.

انجمن احیا نیز  دارای شماره ثبت ۱۱۲۰۱ از سال  است ۱۳۷۸ و حال حاضر به بیش  ۱۰۰ خانواده دارای کودک یتیم حاصل از ایدز را از سراسر کشور خدمات حمایتی و خیریه ارایه میدهد

انجمن احیای ارشها مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد (ECOSOC) را داراست

و تاکنون دهها  همایش و سمینار در جهت پیشگیری و اطلاع رسانی بیماری اچ آی وی / ایدز برگزار کرده است .

آموزش تاب آوری برای بیماران مبتلا به ایدز و خانواده های حامی به مهر پروردگار از سال ۱۳۹۷ آغاز توسط دکتر محمدرضا مقدسی آغاز و این روند توسط تسهیلگران و اساتید مجرب و مورد وثوق خانه تاب آوری ادامه دارد .

 

کارگاه تاب آوری استرس در موسسه احیای ارزشها برای مادران حامی برگزارشد

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.